SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S spletno stranjo www.petpaket.si upravlja podjetje SZA narocnine d.o.o.

Podatki podjetja
Polno ime: SZA narocnine, spletna trgovina, d.o.o.
Kratko ime: SZA narocnine
Naslov: Taborska cesta 4C, 1000 Ljubljana
Matična številka: 8276790000
Davčna številka: 10852760
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
TRR: SI56 0317 1100 1526 762 odprt pri SKB d.d.

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 17. 9. 2018

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.petpaket.si (v nadaljevanju: PetPaket ali petpaket.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje PetPaketa ter poslovni odnos med SZA narocnine d.o.o., (v nadaljevanju: SZA narocnine), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

  1. Splošno o PetPaket

PetPaket je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja paketov presenečenja in njihovih naročnin, namenjenim hišnim ljubljenčkom. V paketu najdete igrače, priboljške in v pasjih primerih, vrečke za pobiranje iztrebkov.

  1. Ponudba in izvor

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.
SZA narocnine odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. SZA narocnine tudi odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovorna SZA narocnine.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last SZA narocnine ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.

Izvor blaga

Vsi izdelki so originali in pridobljeni od mednarodnih dobaviteljev.

  1. Nakup in račun

SZA narocnine nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju SZA narocnine, skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije in Republike Hrvaške.

Vsaka stranka prejme račun po elektronskem naslovu.

  1. Načini plačil ponudb

Nakup preko petpaket.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.

Omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača preko spleta, na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun v elektronski obliki.

Plačilo preko sistema PayPal/Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa)

S Paypal računom, ki omogoča plačilo s kreditnimi karticami.

Glavne prednosti

  • hitro in preprosto
  • brez dodatne dokumentacije

Plačilo po povzetju

(Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam dostavljalec lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko pa vam ga dostavi na drug naslov, če vam tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete kar sami.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupci lahko obrnejo na informativni oddelek preko e-mail naslova: info@petpaket.si ali preko tel. ___________
Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi.
Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno zapisana pri sami ponudbi.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področje Republike Slovenije in Republike Hrvaške.

  1. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani PetPaketa.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe le-teh.
Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti (1 cent).
Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.
Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
S plačilom po predračunu kupec sprejme splošne pogoje.

  1. Postopek registracije in nakupa na petpaket.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot registriran uporabnik

Da bi uporabnik lahko na spletni strani PetPaket videl svojo zgodovino naročil, spremenil vsebnost paketa, način plačila, spremljal zalogo trenutno nedobavljivih izdelkov, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elekronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Uporabniško ime predstavlja elektronski naslov uporabnika. Geslo si uporabnik izbere sam in se ga potrdi preko elektronske pošte. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup.

  • Uporabniku se dodeli uporabniško ime, ki je enako kot njegov elektronski naslov, geslo si izbere sam. Na svoj elektronski naslov dobi potrditev gesla s katerim lahko dostopa do svojega profila
  • Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup
  • S klikom na “Naroči se” se prične postopek nakupa in izbere način plačila ter opravi nakup
  • Uporabnik lahko v zavihku “Moj račun” opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter spremeni vsebnost paketa
  • Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.
    Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način

Roki za plačilo:

  • pri plačilu s plačilno kartico – 3 delovne dni
  • preko UPN naloga – do 7 delovnih dni

SZA narocnine si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.

Odstop od naročnine

Pri odstopu od naročnine veljajo pravila pogodb na daljavo, tako lahko svojo naročnino na 1-, 3- ali 6-mesečni paket prekinete najkasneje 14 dni po prejemu prvega PetPaketa s sporočilom na info@petpaket.si. Po vašem sporočilu vam bomo v 14 dneh na račun, ki nam ga podate, nakazali znesek celotne naročnine zmanjšan za strošek poštnine ene pošiljke (ki ste jo že prejeli). Če naročnino prekinete znotraj že plačanega obdobja, se vam povrne kupnina, zmanjšana za ceno že prejetih paketov, brez upoštevanih popustov.

Kako se naročiti na PetPaket?

Na PetPaket se naročite preprosto s klikom na naroči se, izberete možnosti, ki vam jih korak za korakom ponudi stran in izpolnete osebne podatke ter način plačila.

Kako poteka naročnina?

Naročnina traja toliko časa za kolikor mesecev izberete čas trajanja naročnine (ta znesek tudi plačate). Naročnina se po tem avtomatično prekine, vi pa lahko ponovno naročite 1-,3- ali 6-mesečno naročnino.

  1. Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Nakup s plačilno kartico je varen, saj SZA narocnine skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

  1. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita SZA narocnine in PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Številke kreditnih kartic ali katerih koli podatkov povezanih s plačevanjem preko spleta ne shranjujemo .

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine EIGRE.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

  1. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki petpaket.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil PetPaket.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani petpaket.si ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostimi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.

Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

  1. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani petpaket.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko e-maila, telefonsko ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. Petpaket.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava si petpaket.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in petpaket.si se od odgovornosti ograjuje.
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova info@petpaket.si.

  1. Pritožbe in spori

SZA narocnine se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči dogovor.
Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom je na voljo nekaj kontaktov:
– pisno na naslov SZA narocnine
– pisno na elektronski naslov info@petpaket.si

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in SZA narocnine

  1. Odveza odgovornosti

Spletna stran petpaket.si deluje na način prodaje naročnin paketov preko spleta. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.
Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.

  1. Pravice kupca

Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa Pogodba, je “SLOVENŠČINA”.
Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.
V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v 14 dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. V 14 dneh od pisnega sporočila mora kupec blago, vendar v originalni embalaži in neodprto, SZA narocnine pa mu mora vrniti plačano kupnino v roku 14 dni po prejemu vrnjenega/preklicanega blaga. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.

Blago Vam zamenjamo tudi v primeru, če smo Vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Kupnino Vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.

Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga.

V kolikor SZA narocnine upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval SZA narocnine, kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. SZA narocnine o tem nemudoma obvesti kupca.

  1. Dostava

Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni – med vikendi in prazniki ni dostave.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
  • Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,50 € z DDV.
  • Dostava je za naročnike brezplačna.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

V kolikem času dobim naročen izdelek?

Naročilo bo dostavljeno v roku 2-3 delovnih dneh (v kolikor je naročilo oddano isti dan do 13. ure). Med vikendi in prazniki ni dostave.

Koliko znašajo stroški dostave? 

Stroške dostave vedno krijemo mi. Strošek poštnine je fiksen ( 3.50 eur ) in ni odvisen od količine naročenih  izdelkov. Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico.

Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

Plačila po povzetju (Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete kar sami.

Kam vse dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov SZA narocnine, ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

  1. Vračilo blaga – reklamacija

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

  • priboljškov, če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil;
  • uporabljene izdelke, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
  • pokvarljivega blaga,
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
  • drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
  • izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe;
  • izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
SZA narocnine
Taborska cesta 4C
1000 Ljubljana

Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.